Cea mai mare campanie publică de fotografie din România – Portret de Familie – s-a desfășurat în perioada 6-12 decembrie 2013 la Ceainăria Lelia (str. Polona nr. 77).
Organizator: Foto Union.
Parteneri: AVON, evoMAG și IKEA.
Desfasurarea campaniei de fotografie pe scurt:
Timp de șapte zile, peste 4.000 de oameni au participat la eveniment, grupați în diverse formule: familie tradițională, iubiți, prieteni, colegi etc.
Au fost trase circa 10.000 de cadre, din care au fost alese peste 1.100 de fotografii care au plecat sub formă de printuri, dar și digital pe adresele de email ale participanților. În total, , timp de șapte zile, au fost printate în format carte poștală și A4 circa 6.500 de exemplare ale portretelor realizate în campanie.
O parte dintre aceste fotografii (acolo unde nu ni s-a solicitat în mod expres să nu facem publice fotografiile) au fost urcate pe pagina www.facebook.com/portretdefamilie.
Precampanie cu bloggeri:
In data de 5 decembrie 2013 a avut o precampanie Portret de Familie cu bloggeri. Au participat circa 40 de bloggeri, iar trupa Byron a susținut – la invitatia noastră – un concert cu aceasta ocazie. 130 de imagini de la acest eveniment pot fi vazute în galerii foto publicate pe www.facebook.com/portretdefamilie .